Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Στην ελεύθερη αγορά!


γραφει ο αρισταρχος

…τόπε κι ο Βενιζέλος “είμαι και θάμαι εδώ!”




Εγώ οδηγώ και το ραδιόφωνο μου γεμίζει τ’ αυτιά με πληροφορίες ήσσονος σημασίας, που θάλεγε κι ο σχωρεμένος φιλόλογος Πουλιάδης που πάσχιζε να μάθω να αγαπώ τον Πλάτωνα, τον Σωκράτη, τον Αριστοτέλη, την Ελλάδα. Αλήθεια, είναι ήσσονος σημασίας ότι ύστερα από μια τεχνητή κρίση τεσσάρων ετών όπου ισοπεδώθηκαν τα πάντα και,( ΠΡΟΣΟΧΗ!) μόνο σε ότι αφορούσε μια μικρομεσαία τάξη που πήγαινε να αναγεννηθεί στην Ελλάδα- δηλαδή αυτή που κινούσε ολόκληρη την αγορά, τώρα ήρθε η ώρα για δανεικά στις, υπό περιορισμό, “ελεύθερες” αγορές. Για τρεισήμισι “ψωρο-δις” (σταγόνα στα εξήντα τόσα δις ανείσπρακτους φόρους-δήλον ευμάρειας(χαχαχαχα!)  φορτίο επί πλέον στα τριακόσια δις χρωστούμενα!

Ήσσονος σημασίας γιατί, θα μου επιστρέψει ο ανώτατος και υπερήφανος άρχοντας το 40% αυτών που μου άρπαξε δηλώνοντας έκτακτη εθνική κατάσταση; Πληρώνω σαν υπεύθυνος πολίτης την τραπεζική αναδιάρθρωση (γιατί δεν την λέτε “τα κλεψογαμ…τικα;”) Για τη αναπλήρωση των τραπεζικών καταθέσεων εξ αιτίας των θαλασσοδανείων τα οποία σε ότι με αφορά μου κουνάτε και το δάχτυλο απειλητικά για κατάσχεση της πρώτης μου κατοικίας λόγω κόκκινων δανείων. Η αποικιοκρατία σε όλο της το ανάπτυγμα.

Να τα πάρετε τα δις, και θα τα πάρετε γιατί έτσι τα προγραμμάτισε το σύστημα. Να τα πάρετε και να τα επενδύσετε μπας και ανατρέψετε τα προγνωστικά και ξαναβγείτε στην εξουσία (τόπε κι ο Βενιζέλος “είμαι και θάμαι εδώ!”). Εμένα, συνεχίζω να ρωτώ, θα μου επιστρέψετε το κλαπέν 40% του εισοδήματός μου; Θα δώσετε στο υπ’ ατμόν ξενιτιάς πουλί μου κάποια δουλειά να φτιάξει την φωλιά του και να μείνει εδώ στα πάτρια;

Ξέρω, θα μου πείτε μεγαλοπρεπώς ΝΑΙ! Κι αν δεν πιστεύεις θα σε ρίξουμε στον ποταμό. Αλήθεια που χύνεται; Έτσι, για να ξέρουμε ποιάς θάλασσας τα μαύρα ψάρια θα μας φάνε.

Εγώ οδηγώ και το ραδιόφωνο μου την δίνει. Ή που το γυρνάς κι ακούς άσμα ασμάτων ή του δίνεις μια κλωτσιά και κλείνει οριστικά. Δεν θ’αλλάξεις τίποτα αλλά να… θα κάνεις την μαγκιά σου… έ;


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου