Κυριακή 13 Απριλίου 2014

ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ


Βοήθησέ με να αναπτύξω ευγνωμοσύνη γι’ αυτά που έχω.

Μη μου δίνεις ότι σου ζητώ γιατί έτσι καταλαβαίνω πως «Αγάπη είναι η προσφορά υλικών αγαθών».  Αυτό θέλεις να μάθω;.




Δοκίμασέ με στον προγραμματισμό των εξόδων, θα εκπλαγείς.  Όσο πιο  νωρίς το κάνεις τόσο καλύτερα για όλους μας.  Δεν εννοώ να με φορτώσεις με ενοχές ούτε με πράγματα που δεν καταλαβαίνω, εννοώ να μου δώσεις επιλογές και θα δεις πώς θα ανταποκριθώ.

Μάθε με να υπηρετώ και να προσφέρω χωρίς ανταμοιβή.  Νομίζεις πως δεν μπορώ αλλά κάνεις λάθος.

Μπορώ να προσφέρω πολλά από τα παιχνίδια μου όχι μόνο στη διάρκεια των γιορτών αλλά πάντα.  Όσο πιο νωρίς μου το εμπνεύσεις τόσο καλύτερα για όλους μας.  Ας αδειάσουμε λίγο το σπίτι μας που μοιάζει με μαγαζί.  Με κουράζει όλο αυτό το χάος.  Καλύτερα λίγα και καλά παρά πολλά και άχρηστα.  Πες το σε παρακαλώ  και στους άλλους μεγάλους γιατί εμένα δεν θα με ακούσουν.

Όταν βλέπω διαφημίσεις στη τηλεόραση νομίζω πως όλα αυτά που μας δείχνουν είναι χρήσιμα.  Ίσως χρειάζεται να μου εξηγήσεις ποια πραγματικά είναι.  Θέλεις σε παρακαλώ να το κάνεις γιατί έτσι θα νοιώθω λιγότερο δυστυχισμένος/νη που δεν τα έχουμε όλα;

Θες να μου μάθεις τη διαφορά της ανάγκης απ’ την επιθυμία; Εσύ την ξέρεις;  Θέλεις να προσπαθήσεις να μου το δείξεις μήπως και το καταλάβεις και εσύ;

Γίνε το παράδειγμά μου.  Δεν καταλαβαίνω πάντα αυτά που λες όμως καταλαβαίνω πολύ ευκολότερα αυτά που κάνεις.






πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου